Aanduiding gemeentelijke afgevaardigden in diverse intercommunales en intergemeentelijke verenigingen.

Tijdens de gemeenteraad werden verschillende gemeentelijke afgevaardigden aangeduid voor diverse intercommunales en intergemeentelijke verenigingen. Al verschillende legislaturen mag de oppositie personen voordragen en worden deze gedelegeerd vanuit de gemeente om verkozen te worden binnen verschillende intercommunales of intergemeentelijke verenigingen. Tot vandaag ! Geen enkel raadslid vanuit de oppositie kreeg de kans om voorgedragen te worden als afgevaardigde met raadgevende stem. De huidige meerderheid stemde tegen een afvaardiging van een oppositielid als raadgevende stem. In alle andere gemeenten wordt er een voordracht gedaan behalve in onze gemeente. De CD&V-Sp.a fractie betreurt  deze houding van de huidige meerderheid. MAAR IN PEPINGEN WERD WEL GESCHIEDENIS GESCHREVEN !

Ter info: Aanduiding gemeentelijke afgevaardigden vanuit de oppositie in 2007 met steun van de meerderheid !

Intergas: Kandidaat-lid met raadgevende stem: Seghers Marcel;

Riobra: Kandidaat-lid met raadgevende stem: Matton Jean;

Haviland: Vertegenwoordiger met raadgevende stem: Agneesens Johan;

Stuurgroep van de waterschap Zenne-Zuid: Cochez Greta;

Havicrem: kandidaat-lid met raadgevende stem voor het mandaat van bestuurder: Timmermans Eddy;

Gemeentelijke holding nv: Magda Vanderoost.