CD&V wil Pepingen verder uitbouwen tot een warme, groene, veilige en mobiele en sterke gemeente.

07-01-2019

Op het einde van de installatievergadering sprak gemeenteraadslid Suzanne De Cort in naam van de volledige fractie.

"Als CD&V fractie willen we vooreerst alle verkozenen proficiat en succes wensen met het mandaat dat ze van de Pepingenaar gekregen hebben.

Wij, de CD&V verkozenen, hebben dat mandaat gekregen op basis van een programma waarmee we Pepingen verder wil uitbouwen tot een warme, groene, veilige en mobiele en sterke gemeente.

We zullen vanuit de oppositie op een constructieve manier meewerken aan een beleid dat deze doelstellingen waarmaakt. In principe zou dit niet zo moeilijk moeten zijn want we zagen heel wat punten van ons verkiezingsprogramma opgenomen in het programma van LVB en het nieuwe bestuur bevestigde bij de voorstelling van hun bestuursploeg begin december ook te werken aan die punten.

We konden toen in de pers ook lezen dat het de bedoeling is om tot goede samenwerking te komen met alle partijen die constructief werken aan de toekomst van Pepingen.

Als CD&V fractie zullen we er in ieder geval op toezien dat wat verteld wordt ook een invulling krijgt met daden en wat gezegd wordt ook resultaten oplevert in het belang van alle Pepingenaren. Samen met onze hele CD&V-ploeg zullen wij ons blijven inzetten voor Pepingen. Wij maken er een erezaak van om ook in de oppositie het beste van onszelf te blijven geven."