CD&V Pepingen is op zoek naar gemotiveerde Pepingenaren.

Het gaat over een vrijblijvend aanbod, onbeperkt in tijd.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het meedenken van een open beleid en een nog mooiere toekomst voor de gemeente waar je in woont, steeds vertrekkend vanuit de menselijke factor. Je neemt deel aan de maandelijkse overlegmomenten in open dialoog en adviseert zo de gemeentelijke mandatarissen.

Jouw profiel: Kritisch nadenken, democratisch handelen en actief participeren aan onze samenleving.

Ons aanbod: een uitdagende functie, zonder financiële voordelen.  Vele nieuwe contacten. Een mogelijke plaats op de volgende verkiezingslijst.

Interesse? Laat jouw gegevens achter op onze webpagina http://www.pepingen.cdenv.be/contact Je kan je sollicitatie ook per post versturen naar CD&V Pepingen, t.a.v. Andre De Roubaix, Zwarte Molenstraat 34, 1671 Pepingen..

En dan brengen we jou persoonlijk een bezoekje om met elkaar kennis te maken.

Waarom lokale politiek?

Waarom tijd en energie investeren in je gemeente als er daarbuiten nog zoveel ligt te wachten?  De wereld lijkt meer dan ooit open en bereikbaar.  Wel, omdat grote veranderingen klein beginnen.  Lokaal kan je echt het verschil maken.  Lokale politiek gaat over concrete problemen en personen.  Je ziet zelf ook dadelijk de resultaten van gemaakte keuzes.