Aletheia De Guzman kwam voor het eerst op tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in oktober 2018.
In januari werd ze verkozen tot voorzitter van CD&V Pepingen. Vandaag staan we als team achter haar bij haar deelname aan de verkiezingen voor het Vlaams Parlement. Met de leuze “Want ook de kleine mens heeft een wens” wil ze opkomen voor de gewone man en vrouw in de straat. Het betekent ook dat ze de kleine gemeente Pepingen en het prachtige Pajottenland-Zennevallei op de kaart wil zetten en in Brussel wil vertegenwoordigen. Het is noodzakelijk om de grote problemen, die in de huiskamer binnensijpelen, verantwoordelijk en redelijk aan te pakken zodat de mensen hun kleine problemen aan kunnen. Kies voor Aletheia. Kies voor levenskwaliteit!

Aletheia De Guzman, 6de opvolger voor het Vlaams Parlement

Aletheia De Guzman groeide op in het Leuvense. Zij heeft een master in de godsdienstwetenschappen en werkte als medewerker voor het bisdom Mechelen-Brussel. Zij was gedurende twee jaar gastprofessor aan de Odisee Hogeschool. Vandaag geeft zij lessen godsdienst in het secundair in het Heilig Hart & College Halle. Zij is co-auteur bij uitgeverij Van In en actief vrijwilliger in de preventieve hulpverlening. Sinds 2007 woont zij met haar man en twee kinderen in Beert.

CD&V Pepingen wenst Aletheia veel succes toe !