DE WEG VOORUIT is onze slogan!

Pepingen, HET PAJOTTENLAND op zijn MOOIST, zo mogen we het al jaren ervaren en daar willen wij ook in de toekomst voor gaan. Hoe we dat concreet zullen invullen, maken we graag duidelijk in onze programmabrochure.
Midden juni zijn we begonnen met huisbezoeken, midden augustus hebben we onze ronde door Pepingen beëindigd. Ondanks de vakantieperiode vonden wij heel wat mensen thuis. Met onze huis-aan-huis folder in de hand voerden wij vele gesprekken omtrent het beleid in Pepingen. Bij degenen die we niet thuis vonden, staken we onze folder in de brievenbus. De reacties die we tot nog toe ontvingen, bezorgden ons een massa informatie en een grote rijkdom aan feedback. Jullie hebben dus mee ons programma geschreven, waarvoor HARTELIJK DANK.
Wij gaan in onze programmabrochure uit van jullie en onze ideeën en willen deze met de nodige daadkracht uitvoeren. Met een positieve blik gericht op de toekomst willen we een beleid voeren waar Pepingen en de Pepingenaren wel bij varen.
CD&V Pepingen belooft intensief te werken met de beschikbare financiële middelen zodat onze gemeente een parel is voor de volgende generaties.
CD&V Pepingen gaat resoluut voor een én-én-samenleving, een inclusieve maatschappij, die het beste bundelt van alle mensen met de uitgesproken wil om VOORUIT te gaan.
CD&V Pepingen kiest voor:

Onder deze 4 speerpunten willen wij onze ambities duidelijk maken en we doen dat met concrete en realistische acties. Geen vage beloftes of loze woorden, maar toekomstgerichte realiteit!
DE WEG VOORUIT is onze slogan!